Tendens Toerisme en Recreatie - Werkboek

Bekijk alles van
ISBN
9789037228380
18,25
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.

ISBN:
9789037228380
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789037228380
AuteurJos ten Haaf
PublisherEdu'Actief
TaalNederlands
Publicatiejaar2015
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenTendens Toerisme en Recreatie - Werkboek
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen