Wat is nu eigenlijk het probleem?

Niet op voorraad
ISBN
9789089651143
12,99
Dit product is momenteel niet op voorraad
_ View the alternatives below
Productinformatie
Als consultant wilt u maar één ding: dat een klant het door u uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Maar veel adviezen worden niet of onvoldoende onderbouwd. En zonder een goede onderbouwing zien klanten niet in waarom een advies waardevol is en waarom ze het zouden moeten overnemen. Alleen goed onderbouwde adviezen hebben overtuigingskracht en daarmee kans van slagen. Maar hoe pakt u dat aan? In dit boek vindt u een succesvolle adviesaanpak, gebaseerd op twee beproefde modellen: PROA en OPR. PROA staat voor Probleem, Risico, Oorzaak en Advies, en is bedoeld om een logische redenering van probleem naar advies te presenteren. OPR staat voor Oorzaak, Probleem en Risico, en heeft tot doel de juiste oorzaak voor de PROA te analyseren. Daarmee heeft u een krachtig middel in handen om klanten voor u te winnen. * Een bewezen adviesaanpak aan de hand van twee logische en praktische modellen. * Veel voorbeelden van slecht en goed onderbouwde adviezen. * Bedoeld voor elke consultant die met beter onderbouwde adviezen meer succes wil behalen. Over de auteur Peter van Loevezijn werkt voor trainingsbureau Vergouwen Overduin, waar hij meer dan tien jaar consultants/professionals van klantorganisaties begeleidt bij hun schriftelijke en mondelinge adviezen met de PROA- en OPR-modellen.
ISBN:
9789089651143
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurPeter van Loevezijn
PublisherDuuren Media, Van
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2011
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenWat is nu eigenlijk het probleem?
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen