Verlichting in business

Niet op voorraad
ISBN
9789077881903
2,99
Productinformatie
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen: Small * Klein is het nieuwe groot Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen Sustainability * De roep om duurzaamheid Serve * De nieuwe betekeniseconomie Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit Soft * De kracht van kwetsbaarheid Slow * Langzaam is het nieuwe snel Safe * De winst van commercieel idealisme Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geurtsen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.
ISBN:
9789077881903
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurCor Hospes, Kees Klomp
PublisherHaystack, Uitgeverij
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2016
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenVerlichting in business
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen