Verleiden op internet

Niet op voorraad
ISBN
9789089650924
16,99
Productinformatie
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt drukken om je klanten onbewust te beïnvloeden. Verleiden op internet geeft je eenvoudige, krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van je site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpaginas, tekstpaginas, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden kom je op ideeën om je eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door je teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt! Aartjan van Erkel is zelfstandig internetcopywriter en trainer. Hij helpt bedrijven om hun website onweerstaanbaar te maken, en werkte onder andere voor Booking.com, Ditzo, Microsoft, de Nationale Postcode Loterij en SpecialBite. Zijn blog www.schrijvenvoorinternet.nl won de Dutch Small Business Blog Award 2010.
ISBN:
9789089650924
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurAartjan van Erkel
PublisherDuuren Media, Van
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2011
Schrijf je eigen review
Recensie achterlatenVerleiden op internet
Jouw rating
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen