Verleid de klant

Op voorraad
ISBN
9789089651471
22,99
Productinformatie
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten. Mogen we u verleiden? Koop dit boek!
ISBN:
9789089651471
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurDaniëlle de Jonge, Rob Snoeijen
PublisherVan Duuren Management
TaalNederlands
Soort boekHardcover
Publicatiejaar2013
Schrijf je eigen review
Recensie achterlatenVerleid de klant
Jouw rating
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen