Uit liefde voor de klant

Niet op voorraad
ISBN
9789401422604
19,99
Productinformatie
Ken je klant Op basis van interviews met meer dan 50 bedrijven en meer dan 200 klantenervaringen biedt Uit liefde voor de klant aan beide partijen nieuwe ideeën om het beste uit de ander te halen. Om praktijkervaringen te verduidelijken, na te bootsen en te verbeteren, staat het boek bovendien boordevol concrete voorbeelden, oefeningen en methodes. Ga meteen aan de slag! <hr /> Ontdek nog meer over het boek op <a href='http://www.uitliefdevoordeklant.be' target='_blank'><strong>www.uitliefdevoordeklant.be</strong></a> <hr />
ISBN:
9789401422604
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorEls Dhaeze
PublisherLannoo Campus
LanguageNederlands
Binding MethodEbook
Year of Publication2014
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenUit liefde voor de klant
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen