TRUE Brands

Bekijk alles van
ISBN
9789000348152
Productinformatie
TRUE Brands; de succesmerken van de toekomst!   Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken? De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken en breken. Daar staat tegenover dan onze maatschappij nieuwe merken nodig heeft. Verantwoordelijke marketing kan positieve verandering tot stand brengen in een wereld waar de leefbaarheid onder druk staat. Op dit spannende snijvlak staan TRUE Brands. De basis van TRUE Branding is Transparency, Responsibility, Unique en Empathy. Dit is een geheel nieuw concept en staat voor loyaliteit aan je eigen merk. Denk aan Dove, Triodos bank, Toms (schoenen), Tony Chocolonely of Patagonia. Een echt TRUE Brand neemt verantwoordelijkheid, die aansluit op de missie en resoneert bij de doelgroep. Doorstaat uw merk de toets van TRUE-ness en zal het de komende generaties aanspreken?   Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek Het merk ik, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.

ISBN:
9789000348152
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789000348152
AuteurMark van de Grift
PublisherSpectrum
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes288
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenTRUE Brands
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen