The future of shopping

Niet op voorraad
ISBN
9789401447287
23,99
Productinformatie
<p><b>Hoe winkelen mensen in de toekomst?<br> Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen<br> en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?<br> Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?</b></p><p>Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.</p><p>In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.</p>
ISBN:
9789401447287
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurJorg Snoeck, Pauline Neerman
PublisherLannoo Campus
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2017
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenThe future of shopping
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen