Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Bekijk alles van
ISBN
9789054723912
Productinformatie
waardecreatie binnen de sport Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.

ISBN:
9789054723912
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789054723912
AuteurRobert Kok
PublisherArko Sports Media BV
TaalNederlands
Publicatiejaar2017
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenSportmarketing: waardecreatie binnen de sport
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen