Het nieuwe organiseren - Sociale media

Bekijk alles van
ISBN
9782509026712
35,00
Op voorraad
Productinformatie
Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media. Er stellen zich echter enkele vragen: - Wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties? - Welke sociale media zijn er? - Hoe pakt u dat veilig aan, ‘iets doen op sociale media’? - Hoe neemt u het op in uw beleid? - Wat zijn de gevolgen voor uw ‘online reputatie’ en dataveiligheid?

ISBN:
9782509026712
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9782509026712
AuteurJan Van Hee
PublisherPoliteia
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenHet nieuwe organiseren - Sociale media
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen