Social Selling

Bekijk alles van
ISBN
9789492196132
27,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Social Selling Meer omzet door slim gebruik van social media Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen ervoor dat sales- en marketingmanagers en marketeers en verkopers binnen business to business beter op elkaar zijn afgestemd waardoor significante resultaten behaald kunnen worden. Hoe zorg je voor een consistente boodschap richting klant, voor meer focus in leadmanagement, een betere samenwerking en alignment tussen marketing en sales, het generen van leads via sociale kanalen en een goede contentmarketing? Social Selling laat het zien en introduceert een stappenplan waarmee je social selling op doeltreffende wijze implementeert binnen de organisatie. Ook worden tools besproken die social selling ondersteunen zoals het meten van progressie. Een must read voor elke B2B marketing- en salesprofessional.

ISBN:
9789492196132
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789492196132
AuteurLaura Nuhaan
PublisherBoom uitgevers Amsterdam
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenSocial Selling
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen