Social media marketing voor Dummies

Op voorraad
ISBN
9789045353746
19,99
Productinformatie

Samenvatting


De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

ISBN:
9789045353746
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurShiv Singh
PublisherBBNC Uitgevers
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2017
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenSocial media marketing voor Dummies
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen