Red de salestijger

Bekijk alles van
ISBN
9789402600247
Productinformatie
De handleiding voor memorabele sales resultaten Iedereen willen kopen. Prospects/klanten komen er voor bij je. En toch hebben ze er een hekel aan als ze het gevoel hebben dat er aan ze verkocht wordt. Hoe trek je klanten aan? Hoe hou je ze vast, en hoe verleid je ze om loyale klanten te worden? Red de Salestijger is geschreven voor iedereen die zich bewust is dat verkopen vandaag de dag niets meer en niets minder is dan het begeleiden van een aankoop. Mooie theorie. Maar HOE doe je dat dan? Hoe zet je verkopers (aankoopbegeleiders) in beweging zodat ze klanten helpen kopen, waardevoller worden voor klant, organisatie en zichzelf? Salestijgers worden bedreigd door 3 elementen Ineffectief management Laag rendement processen en procedures Belemmerend denken "ik kan alleen succesvol verkopen als....." Tevreden klanten zijn niet meer genoeg. Loyale klanten zijn het recept voor succes. Dat begint allemaal bij loyale medewerkers. Daarom is dit boek veel meer dan het zoveelste "Hoe verkoop ik" boek. Red de Salestijgers reikt je alle elementen aan (TEAM - ORGANISATIE - WERVING - TRAINING - VOORBEREIDING - COACHING - CASH/CIJFERS) dat nodig is voor memorabele verkoop contacten. Red de Salestijgers helpt managers om je mensen dag in dag uit te inspireren om meer uit hun potentieel te halen, het helpt verkopers met direct toepasbare technieken om meer rendement te halen uit elk klant contact. Red de Salestijger is volgens het vakblad salesmanagement het boek dat je MOET lezen.

ISBN:
9789402600247
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789402600247
AuteurMarc Dijk
PublisherAerial Media Company B.V.
TaalNederlands
Publicatiejaar2014
UitvoeringHardcover
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenRed de salestijger
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen