Praktijkonderzoek in marketing en communicatie

Bekijk alles van
ISBN
9789046904312
25,00
Op voorraad

Praktijkonderzoek in marketing en communicatie, Boudewijn Raessens - Paperback - 9789046904312

Bekijk alles van
ISBN
9789046904312
Productinformatie

Samenvatting


Praktijkonderzoek is niet meer weg te denken uit het hbo. Ook van toekomstige marketing- en communicatieprofessionals wordt verwacht dat ze een onderzoekende houding hebben, kritisch denken en theoretisch en empirisch gefundeerde adviezen geven. Praktijkonderzoek in marketing en communicatie biedt het gereedschap om praktijkonderzoek goed onderlegd uit te voeren. Het boek helpt je bij het opstellen van de centrale onderzoeksvraag en de deelvragen, bij het kiezen van de juiste methodes voor dataverzameling en het analyseren daarvan. Ook ondersteunt het je bij de totstandkoming van het schriftelijk eindproduct: een advies in de vorm van een onderzoeksrapport of scriptie. De theorie is geïllustreerd met voorbeelden uit de marketing- en communicatiepraktijk. Op de website bij het boek staan onder andere kennisclips en voorbeelden van data-analyse. Voor de docent zijn er PowerPointpresentaties, toetsvragen en cases beschikbaar.

ISBN:
9789046904312
Lees minder Lees meer
Meer informatie
AuteurBoudewijn Raessens
PublisherCoutinho
TaalNederlands
Product FormPaperback / Softback
Publicatiejaar2014
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenPraktijkonderzoek in marketing en communicatie
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen