Over Marketing

Op voorraad
ISBN
9789006870008
78,60
Productinformatie

Dit naslagwerk is afgestemd op het niveau van de studenten die beginnen met het vak marketing. Het boek gaat allereerst in op de essentie van het vak marketing. Vervolgens bespreken de auteurs opvallende vormen van marketing en leren studenten hoe zij een marketingplan moeten opzetten. Ook de veranderende omgeving van organisaties komt uitgebreid aan bod, evenals de behoeften van de consument. Nadat verschillende vormen van analyse en onderzoek zijn behandeld en ‘de vier p’s’ zijn uitgewerkt, passen studenten de lesstof toe in een actuele case.


Over marketing is een praktijkgericht leerboek: de student gaat aan de slag met een bepaald vraagstuk en kan in dit boek snel een heldere uitleg vinden. Al werkend maakt de student vanuit herkenbare situaties kennis met belangrijke concepten en begrippen. Na bestudering van het boek kan de student een eenvoudig marketingplan schrijven en realistische marketingdoelstellingen opstellen.


Over de redacteur


Mirjam Broekhoff is marktonderzoeker en onderwijsontwikkelaar en voorheen docent marketing aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.


ISBN:
9789006870008
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurM.A. Broekhoff
PublisherThiemeMeulenhoff bv
TaalNederlands
Soort boekHardcover
Publicatiejaar2018
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenOver Marketing
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen