Opzouten!

Bekijk alles van
ISBN
9789082028263
Productinformatie
Klanten schreeuwen hun ontevredenheid van de daken. Leveranciers horen het niet omdat zij stug voortbouwen op wat iedereen al doet. Durf u te onderscheiden en voer een van de 8 disrupties uit waar klanten u om vragen!

Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten. Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten. Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,…) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen. Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen. Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het “klantbeleid” bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven. Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker.

Samenvatting


Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten. Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten. Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen. Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen. Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het "klantbeleid" bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven. Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker.

Inhoudsopgave


Inhoudsopgave 10 Noodkreet! 13 30 jaar rondjes draaien 19 Resumé van wat u boven het hoofd hangt 31 Deel I: De basis 37 1.1. Waarde 46 De Klantwaardeformule 56 De vraag achter de vraag achter de vraag 68 Beleving is ook een behoefte 82 Geld, tijd en energie 93 1.2. Onderscheidend en actueel 109 Goed) beter, best: drie niveaus van waarde 113 Slim, slimmer, slimst: drie werkgebieden 119 Bingo! 126 1.3. De kreupele organisatie 130 Moraliteit: het doel 135 Authenticiteit: core essence 149 Betrouwbaarheid 156 Deel II: De uitvoering 165 Laat de mythes los 172 Gooi het roer om 186 Pas uw woordenschat aan 201 Wat als het dan toch misgaat? 206 Zo. En nu? Waarde creëren 211 Bijlagen 217 Volgende Stappen 225 Sprookje 233

Biografie




ISBN:
9789082028263
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789082028263
AuteurGuido Thys
PublisherDe Dwarsdenkerij bv
TaalNederlands
Publicatiejaar2017
UitvoeringHardcover
Aantal bladzijdes240
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenOpzouten!
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen