Online invloed

Bekijk alles van
ISBN
9789024426355
27,95
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen. Online invloed bestaat uit drie delen die zich richten op de belangrijkste doelen van de online marketeer: het verhogen van conversie- en salescijfers, effectiever communiceren, en het vergroten van de merkwaarde. Op zeer praktische wijze zetten de auteurs uiteen hoe je overtuigingstechnieken zoals de zeven principes van Cialdini kunt toepassen. Het boek is zowel een naslagwerk met een wetenschappelijke achtergrond als een praktisch handboek met voorbeelden en concrete handvatten. Voor de (content)marketeer, copywriter, customer journey expert en UX-designer die zijn (toekomstige) klant wil overtuigen door zijn online resultaten te verbeteren.

ISBN:
9789024426355
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789024426355
AuteurBas Wouters
PublisherBoom
TaalNederlands
Publicatiejaar2020
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes416
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenOnline invloed
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen