Ondernemen is een ABC'tje

Bekijk alles van
ISBN
9789047008637
Productinformatie
Ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen (en bedrijven) niet makkelijk. Michiel Muller, succesvol ondernemer en investeerder, maakt met deze beproefde methode de drempel een stuk lager. Het gaat erom dat je de veilige haven (A) durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat is, en hoe je daar komt, dat is juist de fun van ondernemen. Maar zelfs als je uitstapje (B) tijdelijk is, zul je ineens nieuwe doelen zien: het gouden perspectief van een nieuwe business (C). Muller combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen. Michiel Muller (1964) is gewend rake klappen uit te delen, meestal samen met compagnon Marc Schröder. Met Tango (onbemande tankstations) namen ze het op tegen Shell. Met Route Mobiel kwamen ze in het vaarwater van monopolist ANWB. Daarnaast is Muller ook investeerder, onder meer in de modesector (Fashiolista.com) en online recruitment (Vonq en Qandidate.com). Zijn eerdere boek Ervaringen van een serial entrepreneur werd zevenmaal herdrukt.

ISBN:
9789047008637
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789047008637
AuteurMichiel Muller
PublisherBusiness Contact
TaalNederlands
Publicatiejaar2015
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenOndernemen is een ABC'tje
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen