Ondernemen is een ABC'tje

Op voorraad
ISBN
9789047008620
20,00
Productinformatie
Michiel Muller is een succesvol ondernemer en investeerder, zijn laatste wapenfeit is de online supermarkt Picnic. Müller maakt met Ondernemen is een ABC’tje de drempel om te beginnen een stuk lager. Want ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen (en bedrijven) niet makkelijk. Het gaat erom dat je de veilige haven (A) durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat is, en hoe je daar komt, dat is juist de fun van ondernemen. Maar zelfs als je uitstapje (B) tijdelijk is, zul je ineens nieuwe doelen zien: het gouden perspectief van een nieuwe business (C). Muller combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen. Michiel Muller (1964) is gewend rake klappen uit te delen, meestal samen met compagnon Marc Schröder. Met Tango (onbemande tankstations) namen ze het op tegen Shell. Met Route Mobiel kwamen ze in het vaarwater van monopolist ANWB. Daarnaast is Muller ook investeerder, onder meer in de modesector (Fashiolista.com) en online recruitment (Vonq en Qandidate.com). Zijn eerdere boek, Ervaringen van een serial entrepreneur, werd zevenmaal herdrukt.
ISBN:
9789047008620
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurMichiel Muller
PublisherBusiness Contact
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2015
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenOndernemen is een ABC'tje
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen