Met tevreden klanten schiet je weinig op

Bekijk alles van
ISBN
9789089652980
Productinformatie
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.Op deze audio-cd presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij 'over je roepen' - en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!* Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties* Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk* Ingesproken door Jos Burgers zelf

ISBN:
9789089652980
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789089652980
AuteurJos Burgers
PublisherVan Duuren Management
TaalNederlands
Publicatiejaar2015
UitvoeringCD-Audio
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMet tevreden klanten schiet je weinig op
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen