Mediapsychologie

Op voorraad
ISBN
9789059317116
32,50
Productinformatie
In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media. Ard Heuvelman is docent Psychologie van de traditionele en nieuwe media aan de Universiteit Twente. Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.
ISBN:
9789059317116
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorArd Heuvelman, Bob Fennis, Oscar Peters
PublisherBoom Lemma uitgevers
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2017
Schrijf je eigen review
Recensie achterlatenMediapsychologie
Jouw rating
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen