Meaningful marketing

Bekijk alles van
ISBN
9789401456005
Productinformatie
Hoe bouw je een duurzame, betekenisvolle marketingaanpak op?

Samenvatting


74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk.Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen.Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.

ISBN:
9789401456005
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789401456005
AuteurBart Lombaerts
PublisherLannoo Campus
TaalNederlands
Publicatiejaar2018
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes120
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMeaningful marketing
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen