Marketingmanagement

Op voorraad
ISBN
9789043018593
64,50
Productinformatie
Hoofdstuk 1 Marketing in de eenentwintigste eeuw Hoofdstuk 2 Het ontwikkelen en implemen teren van marketingstrategieën en -plannen Hoofdstuk 3 Markten, de marktvraag en de marketingomgeving Hoofdstuk 4 Klantwaarde, klanttevredenheid en klantbehoud Hoofdstuk 5 Het analyseren van consumentenmarkten Hoofdstuk 6 Het analyseren van businessmarkten Hoofdstuk 7 Marktsegmentatie en doelgroepen Hoofdstuk 8 Merkwaarde creëren Hoofdstuk 9 Merkpositionering uitwerken en omgaan met de concurrentie Hoofdstuk 10 De productstrategie en marketing in de levenscyclus Hoofdstuk 11 Marketing van diensten Hoofdstuk 12 Prijsbeleid Hoofdstuk 13 Geïntegreerde marketing kanalen ontwerpen en beheren Hoofdstuk 14 Detailhandel, groothandel en logistiek management Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketing communicatie Hoofdstuk 16 Het management van massacommunicatie Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en salesmanagement Hoofdstuk 18 Managing marketing
ISBN:
9789043018593
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorKevin Lane Keller, Philip Kotler
PublisherPearson Benelux B.V.
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2010
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMarketingmanagement
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen