Marketingcommunicatie

Niet op voorraad
ISBN
9789043029315
75,50
Productinformatie
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.<br/><br/>Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven.<br/><br/>Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals.<br/><br/>Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van Den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.<br/>
ISBN:
9789043029315
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorJoeri van den Bergh, Maggie Geuens, Patrick De Pelsmacker
PublisherPearson Benelux B.V.
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2015
Schrijf je eigen review
Recensie achterlatenMarketingcommunicatie
Jouw rating
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen