Marketing is geen reclame

Op voorraad
ISBN
9789052617138
23,00
Productinformatie
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: - Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? - Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? - Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: - de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied - het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt - de praktische checklists.
ISBN:
9789052617138
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurKrijn de Best, Willem de Vries
PublisherAcademic service
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2012
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMarketing is geen reclame
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen