Marketing in een wereld vol beleving!

Niet op voorraad
ISBN
9789043036641
74,95
Productinformatie
Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Marketing in een wereld vol beleving gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met enkele persoonlijke belevingen en inzichten uit de marketingwereld, de bredere entertainmentwereld en de belevingseconomie - niets meer en niets minder! De combinatie van deze inzichten helpt de nieuwe marketeer om 'outside the box' te denken, te innoveren of te creëren; maar daarvoor moet hij die 'box' natuurlijk wel eerst heel goed kennen en kunnen definiëren. Dat is wat we met dit boek ambiëren: de juiste inzichten bundelen in één geheel, om je zo voldoende bagage mee te geven tijdens nieuwe denkprocessen.Meer informatie is te vinden op: www.pearson.com/nl
ISBN:
9789043036641
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorChristophe Vandewiele
PublisherPearson Benelux B.V.
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2019
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMarketing in een wereld vol beleving!
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen