Marketing in een wereld vol beleving!

Bekijk alles van
ISBN
9789043036641
Productinformatie

Samenvatting


Christoph Vandewiele, gastprofessor Media en Entertainment Business bij Thomas More in Mechelen en oprichter van Think Tank Experts in Antwerpen heeft dit handboek Marketing in een wereld vol beleving gecreëerd om je te helpen bij het ontwikkelen van nieuwe ideeën. Bij het samenstellen van dit handboek bracht Christoph content bijeen van gerenommeerde Pearson-auteurs, verrijkt met enkele persoonlijke belevingen en inzichten uit de marketingwereld, de bredere entertainmentwereld en de belevingseconomie - niets meer en niets minder! De combinatie van deze inzichten helpt de nieuwe marketeer om 'outside the box' te denken, te innoveren of te creëren; maar daarvoor moet hij die 'box' natuurlijk wel eerst heel goed kennen en kunnen definiëren. Dat is wat we met dit boek ambiëren: de juiste inzichten bundelen in één geheel, om je zo voldoende bagage mee te geven tijdens nieuwe denkprocessen.Meer informatie is te vinden op: www.pearson.com/nl

ISBN:
9789043036641
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789043036641
AuteurChristophe Vandewiele
PublisherPearson Benelux B.V.
TaalNederlands
Publicatiejaar2018
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMarketing in een wereld vol beleving!
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen