Marketing

Niet op voorraad
ISBN
9789401417068
39,99
Productinformatie
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. <strong>Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie.</strong> <strong>Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.</strong>
ISBN:
9789401417068
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurSteven Van Belleghem
PublisherLannoo Campus
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2014
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenMarketing
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen