Managen in de retail niveau 3 en 4

Op voorraad
ISBN
9789037231663
25,50
Productinformatie
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.
ISBN:
9789037231663
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurF. de Esch
SeriesKlantgericht
PublisherEdu'Actief
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2017
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenManagen in de retail niveau 3 en 4
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen