Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

Bekijk alles van
ISBN
9789047002727
20,00
Op voorraad
Productinformatie
Eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat uw klanten enthousiaste fans worden.

Samenvatting


'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld. Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

ISBN:
9789047002727
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789047002727
AuteurKenneth Blanchard
PublisherBusiness Contact
TaalNederlands
Publicatiejaar2006
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes150
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenBusiness bibliotheek - Maak een fan van uw klant
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen