Lean Story Design drieluik (KLEUR)

Bekijk alles van
ISBN
9789464186185
49,50
Op voorraad
Productinformatie
N.B. Je boek bevat drie complete boeken! 'INNOVATE OR DIE' Lean Story Design laat zien dat er drie basiskwaliteiten nodig zijn om te dealen met de toenemende complexiteit van ons werk en de VUCA-wereld waarin wij leven. En dat voor succesvol verbeteren, versnellen en veranderen alles moet kloppen: Wat je doet, Waarom je het doet en Hoe je het doet. De LSD mindset helpt: 1. De verbindende kracht van storytelling te gebruiken om jezelf, medewerkers én klanten te inspireren en het ‘hogere’ doel te blijven zien. 2. De principes van design thinking in te zetten om de gebruikerswensen in de complexe wereld te snappen en te vertalen in oplossingen. 3. Te experimenteren met de ‘Lean pijlers’ veerkracht & autonomie, als antwoord op de complexe systemen en processen die steeds vaker vastlopen. Lean Story Design bewijst graag dat succesvol innoveren niet alleen altijd mogelijk is, maar ook erg leuk kan zijn. Het enige vitale ingrediënt voor succes is nieuwsgierigheid op elk niveau in de organisatie. 'Waar Sinek stopt, gaat Lean Story Design verder'

ISBN:
9789464186185
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789464186185
AuteurGerjon Zomer
PublisherBrave New Books
TaalNederlands
Publicatiejaar2021
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes477
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenLean Story Design drieluik (KLEUR)
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen