Lokale opslag lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser.
Voor de beste gebruikservaring, moet u lokale opslag inschakelen in uw browser.
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
ISBN
9789051894172
Productinformatie
Samenvatting
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
ISBN:
9789051894172Lees minder Lees meer
ISBN | 9789051894172 |
---|---|
Auteur | K. de Ruyter |
Publisher | Boom Lemma uitgevers |
Taal | Nederlands |
Publicatiejaar | 1995 |
Uitvoering | Paperback |
Schrijf uw eigen review