Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Bekijk alles van
ISBN
9789051894172
28,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.

ISBN:
9789051894172
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789051894172
AuteurK. de Ruyter
PublisherBoom Lemma uitgevers
TaalNederlands
Publicatiejaar1995
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenKwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen