Klantgericht telefoneren

Op voorraad
ISBN
9789052614960
29,99
Productinformatie
Sinds in 1881 de telefoon in Nederland is geïntroduceerd, is deze niet meer uit ons leven weg te denken. Ook in de zakelijke wereld is de telefoon een van de belangrijkste middelen om te communiceren. Het telefoongesprek telt als hét visitekaartje van u, uw afdeling en uw organisatie. Telefonisch contact biedt kansen om klanten te binden én te houden. We mogen dus verwachten dat organisaties dit middel serieus nemen en professioneel hanteren. Helaas is dat niet altijd het geval.

Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken:
· informatie en instructie geven
· telefonisch verkopen
· klachten afhandelen
· slecht nieuws brengen
· telefonisch incasseren


De PMO-specials vormen een reeks die in het verlengde ligt van de Praktijkgidsen voor Manager en Ondernemer. De onderwerpen zijn specialistisch van aard en komen tegemoet aan de vraag van lezers naar verdieping van informatie die in de PMO-boeken behandeld wordt. Het praktische karakter, het overzichtelijke behandelen van stof en het gebruik van checklists zijn ook kenmerken van deze reeks.
ISBN:
9789052614960
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorE. Bosmans
SeriesPMO-special
PublisherAcademic service
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2011
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenKlantgericht telefoneren
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen