Klanten zijn eigenlijk net mensen

Op voorraad
ISBN
9789052615554
19,50
Productinformatie
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.

'Klanten zijn eigenlijk nét mensen!' laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect, en het gevoel dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
ISBN:
9789052615554
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurJos Burgers
PublisherAcademic service
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2008
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenKlanten zijn eigenlijk net mensen
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen