ITSM Library - ISO/IEC 20000

Bekijk alles van
ISBN
9789087535858
57,23
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.

ISBN:
9789087535858
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789087535858
AuteurLeo van Selm
PublisherVan Haren Publishing
TaalNederlands
Publicatiejaar2010
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes232
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenITSM Library - ISO/IEC 20000
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen