Internationaal ondernemen

Bekijk alles van
ISBN
9789461561862
Productinformatie
n Internationaal ondernemen spoort Aad Ouborg middelgrote en kleine ondernemers aan de blik over de grens te richten. Hij vertelt over zijn pioniersjaren, over kansen in het buitenland, over respect voor andere culturen, over marketing en sales en over de belangrijkste aspecten en risico's van internationaal ondernemen. Nederland is een handelsland, we hebben onze welvaart voor een belangrijk deel aan de export te danken. Toch is slechts tien procent van de mkb'ers actief in andere landen. En dit terwijl internationaal georiënteerde ondernemers vaak beter presteren dan anderen. Aad Ouborg put voor dit boek uit zijn ruim dertig jaar buitenlandse ervaring met zijn ondernemingen. Hij is actief in meer dan 75 landen en als een van de eerste Nederlandse ondernemers bracht hij begin jaren '90 zijn volledige productie over naar China.

ISBN:
9789461561862
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789461561862
AuteurAad Ouborg
PublisherBertram + de Leeuw Uitgevers BV
TaalNederlands
Publicatiejaar2015
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes160
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenInternationaal ondernemen
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen