Influencers

Niet op voorraad
ISBN
9789401442640
23,99
Productinformatie
?Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.
ISBN:
9789401442640
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurCarole Lamarque
PublisherLannoo Campus
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2017
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenInfluencers
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen