Het wat en hoe van contentstrategie

Niet op voorraad
ISBN
9789047010531
9,99
Productinformatie
Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in ‘Het wat en hoe van contentstrategie’ zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt? Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als ‘thought leadership’ en ‘audience engagement’.
ISBN:
9789047010531
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurJohn Verhoeven
PublisherBusiness Contact
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2017
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenHet wat en hoe van contentstrategie
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen