Het nieuw tv-kijken

Niet op voorraad
ISBN
9789401422628
23,99
Dit product is momenteel niet op voorraad
_ View the alternatives below
Productinformatie
Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie? Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel. In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.
ISBN:
9789401422628
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurDirk Wauters, Geert Wellens, Jo Caudron, Leo Neels
PublisherLannoo Campus
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2015
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenHet nieuw tv-kijken
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen