Het grootste spektakel ter wereld

Bekijk alles van
ISBN
9789046815410
Productinformatie

Samenvatting


Hoe gingen Michelangelo om met zijn concurrentie? Wat deed Rubens om een grotere klantenkring te krijgen? Grote namen uit de westerse kunstgeschiedenis, ze waren niet alleen bezig met het creëren van kunst maar ook met het scheppen van voorwaarden waardoor deze kon floreren. Willem de Kooning, Andy Warhol en Damien Hirst moesten concurrenten van zich afschudden, nadenken over de positionering van hun werk en zichzelf telkens vernieuwen om de consument te kunnen blijven verrassen en verwonderen. De kunst en het zakendoen zit vol verhalen over grote kunstenaars en de manieren waarop zij managers en ondernemers tot op de dag van vandaag kunnen inspireren.

ISBN:
9789046815410
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789046815410
AuteurRichard Dawkins
PublisherNieuw Amsterdam
TaalNederlands
Publicatiejaar2013
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes448
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenHet grootste spektakel ter wereld
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen