Handboek Engaging Content

Bekijk alles van
ISBN
9789059409248
25,99
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek Engaging Content - contentmarketing met WOW-effect! behandelt de aansturing, curatie en creatie van effectieve content. Het Handboek ontrafelt belangrijke aspecten van content engagement en geeft antwoord op vragen als: Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en doet handreikingen voor het maken van een contentplan.Deze tweede editie is geactualiseerd en bevat ruim 30 pagina's extra content. Bovendien maken de opdrachten in ieder hoofdstuk het tot een up-to-date studieboek. Het voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analist en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (consultant MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en contentmarketeer Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.

ISBN:
9789059409248
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789059409248
AuteurPatrick Petersen
PublisherDuuren Media, Van
TaalNederlands
Product FormPaperback
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenHandboek Engaging Content
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen