Thema's en inzichten in klantinteractie - Handboek Chatbot deel 2

ISBN
9789491390012
Tijdelijk niet op voorraad - reserveer een exemplaar
Eerstvolgende uitleverdatum nog niet bekend.
9,95
Productinformatie

Samenvatting


Het tweede kwartaal onderzoek van de Stichting KIRC is afgerond en beschreven in het Handboek Chatbot, 12 Thema's en 35 Inzichten. Uit het onderzoek blijkt dat de Chatbot zeer interessante mogelijkheden biedt voor marketing, sales en services.

ISBN:
9789491390012
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789491390012
PublisherKlant Interactie Research Centrum, Stich
TaalNederlands
Publicatiejaar2012
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes80
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenThema's en inzichten in klantinteractie - Handboek Chatbot deel 2
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen