Grondslagen van de marketing

Bekijk alles van
ISBN
9789001853204
28,25
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

ISBN:
9789001853204
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789001853204
AuteurBronis Verhage
PublisherNoordhoff
TaalNederlands
Publicatiejaar2016
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes160
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenGrondslagen van de marketing
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen