Goed verkopen, winst voor twee

Bekijk alles van
ISBN
9789052617169
27,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


De verkoper staat allang niet meer alleen in de organisatie. Verkoop is meestal een goed geïntegreerd onderdeel van het marketingbeleid. Maar in het verkoopgesprek zelf staat de verkoper wél alleen, oog in oog met de klant. Alles hangt op dat moment van hem af. En dan blijkt: met flair of uitstraling alleen kom je er niet. Maar hoe dan wel?In Goed verkopen, winst voor twee laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat je kunt leren en hij helpt je daarbij op weg. Je leert dat verkopen vooral een kwestie is van luisteren naar je klant en dat het vraagt om communicatieve vaardigheden. De auteur onthult hoe je door een goed verkoopgesprek een goed resultaat kunt behalen voor zowel verkoper als klant. En daar gaat het om, want goed verkopen is uiteindelijk winst voor twee.In ruim 30 korte hoofdstukjes geeft de auteur je handvatten voor een succesvol verkoopgesprek, van voorbereiding tot afronding.Kenneth Smit is directeur-eigenaar van Kenneth Smit Training, een internationale organisatie waar onder het motto 'Becoming great' dagelijks vele professionals worden getraind op het gebied van verkoop en management.

ISBN:
9789052617169
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789052617169
AuteurKenneth B. Smit
PublisherAcademic service
TaalNederlands
Publicatiejaar2009
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes154
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenGoed verkopen, winst voor twee
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen