Frontoffice reisbranche Werkboek

Op voorraad
ISBN
9789037228380
18,25
Productinformatie
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.
ISBN:
9789037228380
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuthorJos ten Haaf
SeriesTendens, Tendens Toerisme en Recreatie
PublisherEdu'Actief
LanguageNederlands
Binding MethodPaperback
Year of Publication2016
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenFrontoffice reisbranche Werkboek
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen