Geen verzendkosten

Niet op voorraad
ISBN
9789046808269
12,99
Dit product is momenteel niet op voorraad
_ View the alternatives below
Productinformatie
Hoe het nieuwe Gratis de markt radicaal verandert In zijn revolutionaire bestseller The Long Tail toont Chris Anderson hoe de onlinehandel nichemarkten creëert en consumenten een ongekende grote keuze aan producten kan bieden. Met Free schreef Anderson een onweerstaanbaar betoog waarin hij stelt dat bedrijven er in veel gevallen beter aan doen om hun producten of diensten gratis aan te bieden dan er geld voor te vragen. Gratis' is niet alleen een promotionele stunt, maar tevens een businessstrategie. De kosten om zaken op internet te produceren en te verdelen zijn nihil. Of een website nu één bezoeker per dag heeft of een miljoen, de kosten blijven vrijwel gelijk. Dat betekent dat je nu kunt experimenteren door het één gratis weg te geven in de hoop het ander er door te kunnen verkopen. De traditionele economie kan op geen enkele manier wedijveren met de bandbreedte, de verwerkingssnelheid en de opslagruimte van internet. Chris Anderson laat in Free zien hoe je kunt concurreren met je concurrenten wanneer zij weggeven wat jij probeert te verkopen, en demonstreert hoe Gratis in het belang kan zijn van zowel consument als bedrijf. Free is een boek waarin de lezer zich opnieuw kan laven aan Andersons vernieuwende ideeën en dat ons leert wat out of the box thinking daadwerkelijk inhoudt.
ISBN:
9789046808269
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurChris Anderson
PublisherNieuw Amsterdam
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2010
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenFree
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen