E-marketing

Op voorraad
ISBN
9789012116329
36,50
Productinformatie

De media zijn de laatste jaren duidelijk aan het veranderen. Televisie, radio en gedrukte media worden razendsnel ingehaald door het internet. Ook de marketing moet daar rekening mee houden! Aanleiding voor de auteurs Pieter de Nijs, Menno Heling en Michiel van Gaalen van MailingLijst.nl om een boek te schrijven over de marketing op het internet; E-marketing.


Uit diverse wetenschappelijke onderzoeken, onder andere door Eurostat en de European Interactive Advertising Association, is gebleken dat ongeveer tachtig procent van de Nederlanders een internetaansluiting heeft, waarvan ruim 84 procent wel eens iets via internet koopt. De groep kopers via het internet groeit snel in zowel Nederland als in het buitenland, ondermeer door e-marketing. Dit betekent dat om deze doelgroep te kunnen bereiken het medium internet absoluut ingeschakeld dient te worden.


Het is door deze veranderingen dus zeer belangrijk voor de marketeer en ondernemer om in te springen op de groeiende markt van e-marketing. De ICT’er wordt vaak betrokken bij dit proces.


Wat kunt u verwachten?
Het boek E-marketing legt u stap voor stap uit wat e-marketing precies is, wat de mogelijkheden zijn van e-marketing, hoe u e-marketing kunt opstarten en hoe u dit op een juiste manier kunt bijhouden, voortzetten en verbeteren. Aan bod komen onder andere e-mailing, online adverteren, op zoekmachines te vinden zijn en hoe u internet communities in kunt schakelen.


ISBN:
9789012116329
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurM. Heling
PublisherBoom uitgevers Amsterdam
TaalNederlands
Soort boekPaperback
Publicatiejaar2007
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenE-marketing
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen