Door de mist

Bekijk alles van
ISBN
9789087597948
12,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen. Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderende tijd heeft op imago’s. MARCEL BRIL (1978) Marcel kent de wereld van journalistiek, communicatie, beleid en politiek van binnenuit. Hij werkte als politiek verslaggever bij het NOS Radio 1 Journaal, daarna werd hij eerste woordvoerder van de staatssecretaris van OCW. Nu zet hij zijn kennis en ervaring in als adviseur, trainer en dagvoorzitter. Deels als zelfstandige, deels in dienst bij DUO.

ISBN:
9789087597948
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789087597948
AuteurMarcel Bril
PublisherU2pi BV
TaalNederlands
Publicatiejaar2018
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes82
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDoor de mist
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

  1. Sneijder
    Sneijder Kees Jansma
    21,99
    Waardering:
    20% of 100
  2. Verzwegen
    Verzwegen Karin Slaughter
    21,99
    Waardering:
    100% of 100
  3. Souvenir
    Souvenir Suzanne Vermeer
    15,99
    Waardering:
    100% of 100
  4. Image
    Storm Lucinda Riley
    20,99

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen