De z(z)p'er als merk

Bekijk alles van
ISBN
9789000303991
Productinformatie
De toegevoegde waarde van de z(z)p'er wordt steeds belangrijker. Internet biedt veel mogelijkheden om je als z(z)p'er te onderscheiden. Met behulp van de personal branding lessen die Huub van Zwieten aanreikt, kan je ervoor zorgen dat je zowel on- als offline één verhaal vertelt. Zo kun je datgene wat jij te bieden hebt, vanuit je uniciteit, optimaal matchen met dat wat jouw opdrachtgevers nodig hebben.

ISBN:
9789000303991
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789000303991
AuteurHuub van Zwieten
PublisherUitgeverij Unieboek | Het Spectrum
TaalNederlands
Publicatiejaar2012
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe z(z)p'er als merk
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen