De Starbucks strategie

Bekijk alles van
ISBN
9789000336814
27,50
Op voorraad
Productinformatie

Samenvatting


Blink net zo uit als Starbucks!   Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.   ‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager   Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

ISBN:
9789000336814
Lees minder Lees meer
Meer informatie
ISBN9789000336814
AuteurJoseph A. Michelli
PublisherUitgeverij Unieboek | Het Spectrum
TaalNederlands
Publicatiejaar2014
UitvoeringPaperback
Aantal bladzijdes256
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe Starbucks strategie
Uw waardering

Boeken top 10

Op zoek naar de meest populaire boeken van dit moment? Bekijk dan de boeken top 10.

Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen