De kleine marketing voor Dummies

Niet op voorraad
ISBN
9789045352251
7,99
Dit product is momenteel niet op voorraad
_ View the alternatives below
Productinformatie
Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.
ISBN:
9789045352251
Lees meer Lees minder
Meer informatie
AuteurAlexander Hiam
SeriesVoor Dummies
PublisherBBNC Uitgevers
TaalNederlands
Soort boekEbook
Publicatiejaar2016
Schrijf uw eigen review
Recensie achterlatenDe kleine marketing voor Dummies
Uw waardering
Het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen